Defemkesinghana.reismee.nl

De laatste loodjes...

Haai lieve allemaal,

Hier ons laatste verhaaltje vanuit Ghana. Zaterdag de 15e hebben we de ouders en broertje van Fem uitgezwaaid, die gingen na 2 weken in Ghana te hebben doorgebracht weer terug naar Nederland. Door die stofwolk was het nog even spannend of ze uberhaupt terug konden vliegen. We hebben samen met de ouders en broertje van Fem een week lang geluierd aan zee. Zaterdag hebben we de hele dag gereist om weer naar het centrum te komen, zondag ochtend naar de kerk geweest, de driver Patrick was zo blij dat we eindelijk naar zijn kerk zijn gekomen dat we wel wat mochten zeggen in de kerk, dus niet. Zondag middag zijn we met een aantal studenten naar de markt geweest, heel gezellig. Kennisen van de ouders van Fem zijn zondagmiddag nog even langs geweest op het centrum, ze waren erg onder de indruk en vonden het geweldig hoe het hier opgezet was.

We zijn dus weer terug gekomen op het centrum, natuurlijk geen water en elektriciteit haha. Onze laatste week gaat nu in en eindelijk is het nieuwe fysiotherapie centrum klaar om in te richten. Gelukkig kunnen we dit nog meemaken. Deze week gaan we dan de sponsorspullen naar het nieuwe fysiotherapiecentrum brengen en helpen inrichten. Deze week gaan we voor het laatst de groepen doen en afscheid nemen van iedereen. Woensdag gaan we voor het laatst naar Duayaw Nkwanta, daar gaan studenten naar het dokter Rafi. En wij gaan met de driver door naar Sunyani om de gesponsorde statafels op te halen.

Zaterdag is het dan eindelijk zover. Dan komen Rick en Joep naar Ghana toe. We zijn benieuwd wat ze hier van de viezigheid en centrum vinden. Dan gaan we fijn vakantie vieren voordat we weer naar Nederland komen.

Even voor de duidelijkheid wij komen 9juni 's ochtends aan op schiphol. Wij hadden tegen iedereen gezegd dat we 8juni terug vlogen, dit is ook zo alleen komen we woensdag ochtend weer in Nederland als de stofwolk niet moeilijk doet natuurlijk.

Anne E

Wat fijn dat jullie mannen langs komen! Geniet nog van de laatste weken. Tot snel in juni. Liefs

Angela

Heeeee Femke,

goh, alweer jullie bijna laatste verhaal! en dan ben je straks weer in Nederland.... wat een verschil is dat zeg! Alles weer lekker gestructureerd en schoon haha! Heb met veel plezier en herkenning jullie verhalen gelezen, maar je komt vast nog wel even langs in Zevenaar met foto's enzo toch??? Geniet nog van jullie laatste weken!

groetjes Angela

Brenda (De Kubus)

Hoi dames, wat ontzettend leuk dat ik mee heb kunnen genieten van jullie verhalen. Volgens mij hebben jullie een ervaring(en) opgedaan die jullie nooit meer zullen vergeten.
Heel veel plezier op jullie afsluitende vakantie.
Ik zit straks met Marga op het terras, dus zal ik vast veel horen van de afgelopen weken, ben benieuwd.

Grtz Brenda

Nathalie

Zooo wat is de tijd snel gegaan zeg! Nou fem, sprak Joep eventjes en hij is heeeeel blij om je weer te zien:) tot snel!!

caroline

We hebben al heel wat enthousiaste verhalen van marga en marcel gehoord, wat stoer dat jullie dit allemaal voor elkaar hebben gekregen en fijn dat jullie de inrichting van de fysiopraktijk nog mee kunnen maken.
heel veel plezier en succes de laatste weken en genieten van jullie mannen en de vakantie natuurlijk.
tot gauw in nederland

Marije en Yvonne

Hee Femkes!

Heel veel plezier nog de laaste weken, geniet er nog even van! Het cetnrum ziet er al mooi aangekleed uit.
Wij zitten saai in de bieb te TOKO'en..

Groetjes Yvonne en Marije

Elle

Hey Fem en Femmuz!!!

Nou meiden, de laatste paar dagen van werken zijn ingegaan en dan kunnen jullie straks lekker gaan genieten met jullie vriendjes!!!
Het centrum ziet er echt mooi uit zoals jullie het nu hebben ingericht. Ze mogen trots zijn op jullie daar hoor!
Heel veel plezier nog bij het geven van jullie laatste lessen en dan lekker genieten!!!
X el

Anne (vd kieft ;-) )

Hee lieverd!!

Wat ziet t er mooi uit!!!
Geniet nog even de laatste weken met joep en tot snel!

Gaan we lekker bbqen en kan je weer heerlijk eten en drinken!!

Dikke x

Dionne

Halloo!!
Het centrum zit er al mooi en fris uit, heel goed!
Geniet er nog van en veel plezier met jullie vriendjes:)
Tot snel in nijmegen, breng de zon maar mee dan kan de zomer ook voor ons echt beginnen..

Liefs xxx

Emile en Maayke

Het is wel echt heel mooi geworden hoor! Zeker als je bedenkt hoeveel moeite alles kost daar. Complimenten voor jullie allebei!

We vinden het echt super fijn dat Joep nu bij je is! En we hopen dat jullie nog 2 super weken hebben daar! En dan moet je maar lekker snel naar huis komen!!!

Dikke kus Emile en Maayke

Inge

Nou lieverd het ziet er echt top uit!!!
Jullie kunnen trots zijn en wat een ervaring he die vergeet je nooooooit meer Fem.

Fijn dat Rick nu bij je is en eummm wat vind hij van je rode nagels, haha.
Lekker genieten samen en tot snel.

X

Jet

Hai lieve Femke,hoe is het met je ??
Eindelijk Rik bij je hè !!!!!
Nou meid geniet er nog maar lekker van en je kan op een hele mooie leerzame periode terug kijken .

xx jet

Job

Hey, ik heb de foto's bij Marga gezien en Marcel vertelde over wat jullie daar allemaal gezien en gedaan hebben. Heftig hoor! Nou geniet er nog even van met Joep en dan weer lekker hierheen voor een warme douche en een goed bed ;-) Tot in juni!!

Elin

Joehoe Femkes!

Wat ziet het centrum er ontzettend mooi uit! Heel cool! Geniet nog even van de laatste dagen. Terug in Nederland zijn is straks misschien best weer even wennen. We hebben contact!

kus

Mardi

Hi Fem en Femmuz!
nog een paar dagen te gaan aan dan zitten jullie weer in dit koude kikkerlandje, dus geniet ervan!
tot snel
xmardi

ida

Hoi Femke
Wat een geweldige tijd heb jij gehad daar. Wat is die ruimte mooi geworden zeg! Je kunt vast met voldoening terugkijken. Ik vond het erg leuk om je zo te volgen via de foto's en verhalen. Je straalde op elke foto.Veilige reis terug!